بارش برف سبب ممنوعیت تردد کشنده در محورد بجنورد-اسفراین شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بارش برف و لغزندگی سطح جاده در گردنه اسدلی مسیر بجنورد-اسفراین، سبب شده تا تردد کشنده ها ممنوع شود.

"محمد مشتری" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ممنوعیت تردد کشنده ها به علت ارتقای ایمنی ترددها اعمال شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: بارش برف در مسیر بجنورد-اسفراین، راهداران را به محور کشانده و برف روبی و پاشیدن شن و نمک در حال انجام است. 

 


وی گفت: تردد خودروها در مسیر بجنورد-اسفراین تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 


وی گفت: بارش برف در گردنه امین الله در محور بجنورد –آشخانه، گردنه اسدلی در مسیر اسفراین - بجنورد ( گردنه اسدلی ) و  مسیر شوقان گزارش شده است.

 


مشتری افزود: مه نسبتا غلیظ در محورهای بجنورد – آشخانه ( گردنه امین الله )، محور بجنورد – آشخانه ( جاده قدیم بدرانلو )، بجنورد – اسفراین ( گردنه اسدلی ) سبب کاهش دید افقی رانندگان شده و تردد خودروها را مختل کرده است.

 


وی گفت: بارش پراکنده باران هم از محورهای مختلف گزارش شده است و بر این اساس جاده ها لغزنده است و از رانندگان انتظار می رود با سرعت مطمئنه حرکت کنند. 

 


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت سفر از سالم بودن خودرو  و تجهیزات زمستانه اطمینان حاصل کنند.

 

 

کد خبر 1001318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha