هزار و ۴۲۵ هکتار از مراتع اسفراین بوته و نهال کاری می شود

فرماندار اسفراین گفت: در طرح ترسیب کربن، هزار و ۴۲۵ هکتار از مراتع شهرستان اسفراین بوته و نهال کاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ "طاهر رستمی" عصر دوشنبه (۱۷ آذرماه) همزمان با روز جهانی خاک در بازدید از محل اجرای طرح ترسیب کربن اسفراین اظهارداشت: در سه سال اخیر نزدیک به سه هزار هکتار بوته و نهال در اسفراین غرس شده و امسال نیز ۱۴۲۵ هکتار بوته و نهال در این شهرستان در اجرای طرح ترسیب کربن غرس خواهد شد.

 

 


فرماندار اسفراین افرود: اسفراین تجربه خوبی برای پذیرش طرح های توسعه مشاغل خُرد خانگی دارد و اجرای موفق پروژه های طرح ترسیب کربن گواه این مدعا است.

 

 


رستمی گفت: طرحهای ترسیب کربن با رویکرد اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی یکی از اقدام های خوب دولت برای افزایش مشارکت عمومی مردم روستا در این حوزه است.

 



وی با اشاره به موفقیت های اجرای طرح ترسیب کربن در اسفراین افزود: تجربه این طرح های موفق نشان می دهد که بهترین راهکار برای کمک به اشتغال روستائیان، مداخله آنها در برنامه ریزی و اجرای طرح های اشتغالزاست.

 



فرماندار اسفراین گفت: هر زمان  اولویت ها و خواسته های مردم محلی مورد توجه قرار گیرد، مشارکت حداکثر مردم امکان پذیر است که این مشارکت و همراهی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی باعث موفقیت بیشتر در اجرای طرحها می شود.

 

 


شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1001332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha