پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان یزد

هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

«سید احمد هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: با توجه به توافقات و هماهنگی‌های لازم با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل تعطیلی‌های پی‌درپی باشگاه‌های ورزشی برای پرداخت تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به مؤسس اماکن ورزشی خصوصی آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس اینترنتی www.sd.msy.gov.ir مراجعه کنند.

هاشمی با بیان اینکه راهنمای چگونگی ثبت‌نام و پیگیری امور در سایت قابل‌مشاهده است، ابراز کرد: مواردی مانند کلیه مراحل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی باید توسط مؤسس باشگاه انجام پذیرد.

معاون اداره کل ورزش گفت: نماینده تام‌الاختیار مدیرکل استان است که نسبت به بارگذاری مدارک بارگذاری شده اظهارنظر می‌کند و مسئولیت تائید و تائید نبودن پروانه فعالیت به عهده مدیرکل است.

وی ابراز کرد: اطلاعات متقاضیان پس از تائید اداره کل ورزش و جوانان استان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود که مؤسس باشگاه‌ها ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir اطلاعات شغلی را تکمیل کنند.

هاشمی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات در سامانه کارا باشگاه‌داران برای تکمیل اطلاعات باید به سایت www.corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1001448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha