افتتاح ۲۸ پروژه شرکت توزیع نیروی برق گلستان

نصیری گفت: امروز با دستور وزیر نیرو ۲۸ پروژه در راستای بهینه سازی شبکه، افزایش ظرفیت شبکه و توسعه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» صبح امروز (سه شنبه 18 آذر) در آیین بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در قالب پویش «الف-ب- ایران» در استان های گلستان، ایلام و تهران که با ارتباط تصویری با وزیر نیرو به بهره برداری رسید، اظهار کرد:  صنعت برق استان گلستان دارای یک نیروگاه گازی به ظرفیت اسمی یک هزار و 114 مگاوات و تعداد چهار پست 230 کیلووات و یک پست 400 کیلووات با مجموعه ظرفیت منصوبه بخش انتقال به ظرفیت دو هزار و 700 مگاولت آمپر است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ادامه داد: در بخش فوق توزیع از 33 ایستگاه 63 کیلوولت به ظرفیت منصوبه یک هزار و 800 مگاولت آمپر در استان بهره می بریم که وظیفه تامین تامین انرژی استان در بخش فوق توزیع و خطوط انتقال را برعهده دارد.

 

نصیری تاکید کرد: در بخش شبکه توزیع برق استان این شرکت دارای هفت هزار و 900 کیلومتر شبکه فشار متوسط، هفت هزار و 900 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تعداد یک هزار و 900 دستگاه ترانسفورماتور  به قدرت دو هزار و 500 مگاولت آمپر است.

 

وی افزود: با 135 هزار دستگاه چراغ روشنایی تامین روشنایی معابر شهر و روستای استان گلستان انجام می شود و با امکانات نامبرده شده برق 759 هزار مشترک را در استان گلستان فراهم می کنیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به افتخارات شرکت توزیع نیروی برق در کسب رتبه نخست و برتر جشنواره شهید رجایی در سه سال 97،98 و 99 اشاره کرد و گفت: امروز با دستور وزیر نیرو 28 پروژه در راستای بهینه سازی شبکه، افزایش ظرفیت شبکه و توسعه شبکه شهری و روستایی و تعویض سیم های مسی با کابل های نگهدارنده با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

 

کد خبر 1001483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha