کمک قریب به ۲ میلیارد تومانی خیرین مسجد امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در مقابله با کرونا

جهادگران جوان مسجد امام حسن مجتبی(ع) اسفراین با محوریت کانون فرهنگی و هنری و جمعیت امام حسنی ها در این مسجد توانستند با جلب مشارکت خیرین، مبلغ یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا جمع آوری کنند.

«سعید شکوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این کانون، گفت: با همکاری مجموعه های فرهنگی و مذهبی مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام ) خیابان طالقانی از  ابتدای سال جاری و روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا تا کنون، بنا بر توصیه و خواست مقام معظم رهبری با تلاش جوانان مسجدی و فعال مبلغ یک میلیارد و 923 میلیون تومان از سوی خیرین جمع آوری و در قالب فعالیت های مختلف حمایتی از خانواده های نیازمند و خصوصا آسیب دیده از کرونا برنامه ریزی و هزینه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین اعلام کرد: از مبلغ اعلام شده، 900 میلیون تومان برای تهیه و توزیع بیش از دو هزار بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان های اسفراین و شیروان و حومه هزینه شده است.


 
وی تهیه و توزیع داروی امام کاظم (علیه السلام) بین نیازمندان شهرستان اسفراین به ارزش 5 میلیون تومان، چندین مرحله ضدعفونی بخش های مختلف بیمارستان، مراکز درمانی و سطح شهرستان اسفراین به ارزش 10 میلیون تومان و نیز توزیع بیش از 5هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح شهرستان به ارزش 20میلیون تومان را در این باره افزود.


 
شکوری همچنین به دیگر برنامه ها و باقی مبلغ کلی اعلام شده نیز اشاره کرد و گفت: توزیع 150 عدد چادر مشکی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین نیازمندان شهرستان به ارزش 16میلیون تومان، ترمیم و ساخت 7 واحد مسکونی نیازمندان آبرومند شهرستان و حومه با هزینه  550میلیون تومان نیز انجام گرفت.


 
 وی ذبح بیش از 20 رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان به ارزش 110 میلیون تومان را نیز اعلام و اضافه کرد:  تهیه و توزیع وسایل ضروری برای زنان سرپرست خانوار از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون با مبلغ  152میلیون تومان نیز به همت  جوانان جهادگر و فرهنگی محقق شد.
 


مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین در تکمیل این خبر گفت: از مبلغ اعلام شده همچنین  تهیه 20 مورد جهیزیه برای زوج های نیازمند به ارزش 150 میلیون تومان و همچنین آب هویج طبیعی برای کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین به مبلغ 10 میلیون تومان نیز با همکاری ارکان مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) صورت گرفت.


 
وی در پایان  با ابراز خرسندی از تلاش جوانان و اهالی مسجد  امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین در نشاندن لبخند بر لبان هموطنان و ترسیم همدلی، شماره کارت 5041721062599924 برای جمع آوری کمک های نقدی جمعیت امام حسنی های اسفراین را اعلام کرد.
 

 


 

کد خبر 1001496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha