نخستین نشست شورای هماهنگی طرح ملی «کاشان پایتخت نهج البلاغه» برگزار شد

نخستین نشست شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران صبح امروز در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نخستین نشست شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران صبح امروز در کاشان برگزار شد.


این جلسه به ریاست آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مسؤولان محلی در دانشگاه کاشان برگزار شد.


در این نشست در خصوص تبیین سیاست های طرح ملی نهج البلاغه و همچنین برخی برنامه های دوسالانه طرح ملی نهج البلاغه بحث و تبادل نظر شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری این طرح در کاشان، ضرورت همراهی و همکاری همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی را در اجرای طرح ملی نهج البلاغه خواستار شد.


حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: درآستانه سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه نظرات مسؤولان و کارشناسان و دست اندرکاران شورای هماهنگی، برنامه های طرح ملی نهج البلاغه به مرکزیت کاشان بررسی و اجرای برنامه های خاص و ماندگار در ابعاد فرهنگی و هنری برنامه ریزی و اجرایی شود.

کد خبر 1001618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha