نشست رابطین کانون های مساجد استان یزد به صورت مجازی برگزار شد

نشست رابطین کانون های مساجد استان یزد به منظور ارائه و معرفی طرح های « ایران قوی» به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست رابطین کانون های مساجد استان یزد به منظور ارائه و معرفی طرح های « ایران قوی» امروز ظهر به صورت مجازی برگزار شد.

محسن رستگاری، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان و کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: یکی از اولویت های امروز در کانون های مساجد اقدام در جهت دریافت مجوز الکترونیکی است که کانون ها باید با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این زمینه اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس تصمیم گیری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از این به بعد حمایت از کانون ها منوط به ثبت درخواست مجوز الکترونیکی است و کانون هایی که برای این امر اقدام نکنند نمی توانند این حمایت ها را دریافت کنند.

علی زباندان، کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در خصوص رواق های مطرح شده در سطح ملی « ایران قوی» ویزه کانون های مساجد گفت: امسال بر اساس آیین نامه های ارسال شده از سوی ستاد کشور، رواق های مختلفی برای فعالیت ها در نظر گرفته شده است که هر کدام نیز به استان ویژه اختصاص پیدا کرده و مجری آن نیز همان استان می باشد.

وی گفت: کانون ها باید فعالیت های خود را در این قالب ارائه کنند و تمامی برنامه های خود را در این قالب ها انجام دهند.

در ادامه این نشست نیز مسئول کانون غدیر و همچنین کانون صاحب الزمان (عج) در خصوص فعالیت های خود و راهنمایی در این خصوص مطالبی را ارائه کردند.

 

 

کد خبر 1001627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha