هم‌افزایی ادارات فرهنگی در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اثرگذار است

حشمت‌الله صیدی گفت: هم‌افزایی ادارات و نهادهای فرهنگی در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری سنندج و سطح استان کردستان اثرگذار و مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج و دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان در مراسم رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان اظهار کرد: نگاه شهرداری و شورای اسلامی در همه فعالیت های عمرانی و مدیریت شهری، نگاهی فرهنگی و دارای پیوست فرهنگی و هنری برای همه امور عمران شهر است.

 

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری حامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در آینده نیز  از این دیدگاه با همه توان حمایت خواهیم کرد، از اینکه دبیری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان را به شهرداری واگذار کرده‌اید جای قدردانی دارد.

 

صیدی اضافه کرد: نگاه استاندار کردستان به مقوله فرهنگ و هنر نگاهی توسعه گرایانه است براین اساس هم‌افزایی ادارات و نهادهای فرهنگی سطح استان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به خصوص برگزاری کنگره مشاهیر کورد فرصتی شد که همه فعالان فرهنگی و هنری در این رویداد فرهنگی شرکت نمایند.

 

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان اذعان داشت: اگر شرایط شیوع کرونا نبود ما برای مراسمات نوروز ۱۴۰۰ برنامه‌های و فعالیت‌های در سطح ملی و جهانی داشتیم به هر صورت ما سعی خواهیم کرد بخشی از جشنواره تئاتر این دوره را به صورت حضور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آمفی تئاتر روباز پارک 22 هکتاری دگران برگزار کنیم.

 

غریب سجادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج و رضایی رئیس کمسیون فرهنگی شورا نیز در این جلسه ضمن اعلام همکاری تام و کامل برای برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان و برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر در سطح شهر سنندج، از برگزاری برنامه های شاد و مفرح در این ایام شیوع کرونا استقبال کردند.

 

سجادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج  گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این چند سال اخیر برنامه های فرهنگی و هنری مناسبی اجرا و برگزار کرد، ما در حوزه تئاتر و جشنواره سی و یکم استان با حمایت‌های همه جانبه در کنار هنرمندان و فعالان هنرهای نمایشی استان خواهیم بود.

 

رضایی رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی سنندج نیز ضمن اعلام آمادگی برای انجام کارهای فرهنگی اظهار داشت: شهر سنندج دارای توانمندی ها  فرهنگی و هنری فراوانی است با هم‌افزایی و همکاری با ادارات و سازمان‌های فرهنگی بایستی این ویژگی‌های فرهنگی و هنری شهر سنندج را بهتر شکوفا نماییم.

 

در پایان با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان و شهردار سنندج  و رییس شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی شورای سنندج  از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان رونمایی شد.

 

کد خبر 1001631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha