اعلام وضعیت نارنجی در انزلی/ مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

میرغضنفری با بیان اینکه مراسم های مذهبی خودجوش هستند گفت: هیئت امنای مساجد باید با هماهنگی نهادهای ذیربط و رعایت چارچوب‌ها و پروتکل های بهداشتی مراسم های مذهبی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری » امروز (سه شنبه، ۱۸ آذر ) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انزلی در فرمانداری این شهر، اعلام وضعیت شهرها در روزهای کرونایی را از دغدغه های مردم اعلام کرد و اظهارداشت: اعلام وضعیت از سوی فرمانداری براساس سلسله مراتب و ابلاغیه های صادره از مبادی رسمی کشور و نه از اطلاعات منتشره در فضاهای مجازی صورت می‌گیرد.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه از امروز وضعیت انزلی نارنجی است تصریح کرد: از فعالان فضای مجازی می خواهیم همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند و چراکه تقابل نتیجه ای جز ناراحت کردن مردم ندارد به همین منظور آماده پاسخگویی به هر انتقادی هستم.

 

وی گفت: با توجه به اعلام وضعیت جدید در انزلی محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود به همین منظور از تیم‌های مسئول می خواهم ابتدا با ارشاد و تذکر، سپس اخطار کتبی و گرفتن مهلت ۲۴ ساعته و در نهایت با اجرای قوانین بازدارنده و سلبی، به اجرای قانون بپردازند.

 

میرغضنفری تصریح کرد: مردم از این محدودیت‌ها آسیب دیده‌اند و نمی‌خواهیم آسیب بیشتری بر آنها وارد شود و از همراهی شهروندان در اجرای قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا قدردانی می کنیم.

 

میر غضنفری متذکر شد: همراهی مردم در اجرای تصمیمات اتخاذ شده برای برون‌رفت از این بن بست قابل تقدیر است مردم با همراهی می‌توانند در بهبود شرایط به مسئولان کمک کنند.

 

فرماندار انزلی افزود: رویکرد دولت و حاکمیت برخورد سلبی و قهری نبوده اما در صورت اجبار برای سلامت عموم جامعه قانون را سختگیرانه اعمال خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: محدودیت هایی که در نتیجه تصمیمات حاکمیت، دولت، وزارت بهداشت و ستاد کرونا اتخاذ می شود به اقتصاد یک یا چند گروه آسیب می زند و اجرای تصمیمات را از سوی مردم سخت‌تر می کند. اما مردم هم باید همراهی لازم را برای اجرای دستورالعمل های ابلاغی داشته باشند.

کد خبر 1001674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha