اختصاص ۱۰ تخت استاندارد به بیمارستان آستارا

احمدی از اختصاص ۱۰ تخت استاندارد به بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد.

«حسین احمدی» امروز(سه شنبه، ۱۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی در دستور کار است.

 

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا با بیان اینکه به‌زودی بخش داروخانه به فضای اصلی بیمارستان ملحق می شود، افزود: این اقدامات با توجه به افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان و بخش اورژانس انجام می شود.

 

وی از راه اندازی ساختمان بیماران دیالیزی در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و تصریح کرد: امروز ۱۰ تخت استاندارد به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اختصاص یافت.

 

احمدی با اشاره به اینکه همچنین امروز ۲ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اختصاص یافت، گفت: در بخش مراقبت های ویژه با ۶ دستگاه ونتیلاتور به بیماران مشکوک به کرونا و تنفسی خدمات ارائه می شود.

 

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا از نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت بابت پیگیری اختصاص تجهیزات پزشکی به بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این تجهیزات به ارزش هشت میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان خریداری و تحویل بیمارستان آستارا شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۸ بیمار قطعی و مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان آستارا بستری هستند، تصریح کرد: اگر مردم پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند آمار مبتلاین و فوتی ها کاهش می یابد.

 

احمدی با اشاره به اینکه بیماری کرونا ویروس باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: تمام جوامع پیشرفته با ماسک بیماری کرونا را کنترل کرده اند و تنها راه پیشگیری نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

کد خبر 1001689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha