دشمن نمی تواند دانش هسته ای را از ما بگیرد

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه شهید فخری زاده در طول این سالها شاگردان زیادی تربیت کرده است، گفت: راه شهید فخری زاده ادامه خواهد داشت و دشمن نمی تواند دانش هسته ای را از ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(18آذر) در جلسه ای که به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده تشکیل شده بود، اظهار داشت: واژه شهادت همچون بعضی دیگر از واژه ها مقدس است و یکی از مقدس ترین واژه ها است مثلا واژه مجاهد فی سبیل الله مقدس است یا واژه فقیه و عالم و دانشمند مقدس است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهادت پدیده ای است که اولیا اللّه عاشق آن و به دنبال آن بودند، افزود: وقتی پیغمبر صلی الله علیه و آله  به امیرالمؤمنین(ع) بشارت داد که شهید می شوی چهره اش  برافروخته و خوشحال شد حضرت علی علیه السلام فرمود من به امید شهادت زندگی می کنم.

 

وی عنوان داشت: شهید دکتر محسن فخری زاده در عمر با برکت خود توانسته است شاگردانی تربیت کند که قطعا ده ها نفر مثل ایشان داریم و خواهیم داشت و تلاششان نیز دو چندان خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: این شهادت آنها را بیشتر تحریک و وادار به فعالیت می کند وجدی تر می شوند و کار را بیشتر به پیش می برند راه این عزیز را ادامه خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه دشمن در یک صورت می تواند موفق شود که بتواند دانش هسته ای بومی را از ما بگیرد، افزود: دشمن ممکن است که بتواند دانشمندانی را از ما بگیرد اما دانش هسته ای را می تواند از ما بگیرد؟ این ها دست و پای مذبوحانه زدن بوده و نشانه کینه است.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: این نشانه عظمت کار جمهوری اسلامی است و این اقدامات برای دشمن هیچ سودی جز رسوایی و ضربه خوردن از جمهوری اسلامی ندارد.

کد خبر 1001750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha