مشارکت هزار و ۵۰۰ موسسه قرآنی در پویش«چله دعا و توسل»

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: هزار و ۵۰۰ موسسه قرآنی، هیات‌های مذهبی و مساجد مازندران در پویش همگانی «چهله دعا و توسل» همکاری دارند.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: پویش همگانی چلهدعا و توسل با محوریت ختم قرآن و صلوات، دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای توسل در مازندران راه اندازی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به پویش همگانی چله دعا و توسل ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بیان کرد: به نیت تعجیل در فرج امام عصر (عج) و دفع بلای ویروس کرونا و شفای بیماران، ختم قرآن، صلوات و دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای توسل در این پویش برنامه ریزی شده است که شرکت کنندگان در این پویش می‌توانند عبارت یا زهرا را به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۲۳۳۳۳۳۳ پیامک کنند.

 

وی از آغاز به کار این پویش در استان و ادامه تا ۲۸ دی ماه جاری خبر داد و افزود: مردم می‌توانند در ختم قرآن و صلوات، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای توسل  مشارکت کنند.

 

این مسئول با اشاره به اهمیت دعا و توسل در دفع بلا و عبور از شرایط بحرانی امروز جامعه با توجه به شیوع این ویروس منحوس (کووید19) و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی‌ها در کشور، افزود: در راستای لبیک به فرامین و فرمایشات رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر معجزه و اثرات توسل و دعا در رفع بلا  و گرفتاری ها ، پویش چهله دعای هفتم صحیفه سجادیه ، دعای توسل و ختم قرآن و صلوات ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار پرآوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرهای مازندران در حال برگزاری است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از همکاری هزار و ۵۰۰ موسسه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و مساجد مازندران در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی در راستای تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب در جهت استفاده از ظرفیت معنوی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی، این پویش همگانی را در تمامی شهرهای مازندران برگزار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در تمامی بحران‌ها با توکل بخدا و اهل بیت(ع) ، دعا و توسل  از همه بحران‌ها عبور کرده است و ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه به همین معنویات و رعایت همه دستورالعمل‌ها ، شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان از این بحران هم با موفقیت عبور خواهد کرد.

 

کد خبر 1001760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha