استفاده حداکثری از فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مهندس حمیدرضا خانی مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاهیان در دهه بصیرت و دهه فجر سال جاری حداکثر توان خود را برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی به کار خواهند بست.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در این دانشگاه افزود: مراکز دانشگاهی در شرایط کرونا، برگزاری برنامه هایی از جمله مسابقات، نشست ها و مناظرات دانشجویی را که همه ساله به صورت پرشور برگزار می شده را متوقف ننموده و با تبلیغات در فضای مجازی، زمینه حضور حداکثری دانشجویان و اساتید را در این برنامه ها فراهم خواهند کرد.
مهندس خانی ادامه داد: اولین سالگرد «شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی» مقارن با ایام دهه بصیرت بوده و این فرصت مناسبی برای تبیین سیره زندگی پربرکت این شهید والامقام برای دانشگاهیان است که بدانند تمام لحظه های زندگی سردار دلها، وقف جبهه انقلاب و مقاومت بوده است.
وی تاکید کرد: انتشار مستمر دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه پیشرفتهای علمی و پژوهشی در قالب های جذاب از جمله موشن گرافیک و کلیپ های تصویری را در دستور کار خود قرار داده و آشنایی شایسته دانشجویان عزیز با این دستاوردها، مسیر آینده انقلاب را تعیین و روشن خواهد کرد.
مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که با به شهادت رساندن دانشمندان و متخصصان ایرانی از جمله شهید دکتر محسن فخری زاده نمی توانند مانع پیشرفت های علمی و پژوهشی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری شوند.
وی گفت: برنامه های اجرایی کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر در دهه بصیرت و همچنین دهه فجر به زودی اعلام شده و دانشگاهیان محترم می توانند از طریق رسانه ها و کانال های خبری، اخبار مرتبط با این کارگروه را دنبال کنند.

کد خبر 1001796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha