بسته کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی از پایان آذر به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود

علیزاده با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شرط را جهت پرداخت بسته‌های کمک معیشتی مشخص کرده است گفت: بسته کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی از پایان آذر به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.

«عباس علیزاده» از پرداخت تسهیلات کمک معیشتی طبق بررسی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: بسته کمک معیشتی 100 هزار تومانی از پایان آذر به افراد و خانوارهای مشمول طرح پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بیان اینکه وزارتخانه سه شرط را برای دریافت بسته جدید کمک معیشتی و وام یک میلیون تومانی اعلام کرده است افزود: این بسته‌های جدید به افراد فاقد شغل و درآمد ثابت، افرادی که سال گذشته سبد معیشتی دریافت کرده‌ بودند و افرادی که در ابتدای امسال وام یک میلیون تومانی به آنان پرداخت شد، تعلق می‌گیرد.

 

علیزاده از آغاز روند پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد مشمول خبر داد و با تاکید بر اینکه تا هفته گذشته طبق آمارها چهار میلیون و 600 هزار خانوار از این تسهیلات بهره‌مند شدند عنوان کرد: تا دو روز آینده هم 2 میلیون و 300 هزار خانوار دیگر از این تسهیلات حمایت معیشتی دولت بهره‌مند می‌شوند.

 

وی از واجد شرایط بودن حدود 11 میلیون خانوار در سراسر کشور برای بهره‌مندی از تسهیلات حمایت معیشتی کرونا سخن گفت و اذعان کرد: تعداد خانوارهایی که در ابتدای سال در استان گیلان وام یک میلیون تومانی دریافت کرده‌اند حدود 772 هزار نفر برآورد شده و 726 هزار نفر هم سبد معیشتی دریافت کرده‌اند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان شرایط بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد را سی ماهه اعلام کرد و با بیان اینکه این تسهیلات از همان حساب یارانه پرداخت می‌شود گفت: قرار است از پایان آذر کمک معیشتی 100 هزار تومانی هم به افراد خانوار و مشمول طرح پرداخت شود.

 

علیزاده پرداخت بسته کمک معیشتی 100 هزار تومانی در چهار ماه پایان امسال را امری که دولت برای آن برنامه‌ریزی کرده است خواند و یادآور شد: اطلاعات تمام خانوارها در سامانه رفاه ایرانیان موجود است و هرگونه تغییر در آمار خانواده‌ها نظیر ازدواج، طلاق، فوت و تولد در آن‌جا به شکل کامل ثبت می‌شود.

 

وی افرادی که در دور قبل از دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی جا مانده‌اند را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: برای پرداخت بسته‌های 100 هزار تومانی کمک معیشتی و تسهیلات یک میلیون تومانی افراد باید حتما سه شرطی را که وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است را دارا باشند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ضمن اشاره به پایش و بررسی اطلاعات افراد مشمول دریافت کمک‌های حمایتی در سایت وزارت رفاه خاطرنشان کرد: اگر فردی تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت و شروط وزارت کار و رفاه اجتماعی را هم برخوردار باشد تسهیلات 100 هزار تومانی هم به وی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 1001799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha