راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده در ۷ واحد صنعتی و کارگاهی بروجرد

آزادبخت، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۷ واحد صنعتی و کارگاهی بروجرد خط تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حمید آزادبخت»، امروز(19آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد جدی با واحدهای متخلف، اظهار داشت: واحدهای متخلف پس از شناسایی و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شوند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با بیان اینکه ۲۵ هزار مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک انجام شده است، افزود: ۶۰۳ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل احتکار، کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام شناسایی و جریمه شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: با همکاری، اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، فرمانداری، اصناف و اتحادیه ها در راستای تشدید نظارت ها در موج سوم کرونا نیز در این ایام، ۲۳۶ پرونده دیگر متخلف تشکیل و ۱۲۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

 

آزادبخت از تغییر یافتن خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی در بروجرد خبر داد و گفت: در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا کارخانه فارمد زاگرس پاس خط تولید ژل، کارخانه داروسازی اکسیر خط تولید مواد ضدعفونی کننده و صابون سازی داملران و خط تولید محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح را راه اندازی کرده اند.

 

وی در پایان یادآور شد: همزمان با آغاز شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی در راستای تنظیم بازار این شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 1001905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha