احتمال بارش باران و برف در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از بعدازظهر امروز چهارشنبه افزایش ابرناکی و در نواحی شمالی و شمال غرب استان بارشهای پراکنده برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از امروز بعد از ظهر با تضعیف و خروج سامانه بارشی به ظور موقت شاهد کاهش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود.

 

روند کاهش دمای شبانه، همچنین تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در نواحی کوهستانی تا آخر هفته ادامه خواهد داشت، از بعدازظهر امروز چهارشنبه افزایش ابرناکی و در نواحی شمالی و شمال غرب استان بارشهای پراکنده برف پیش بینی می شود.

 

طی ۲۴ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۹ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۱- و ۱ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی به تدریج افزایش ابر اواخر وقت با احتمال بارش پراکنده برف پیش بینی شده است. دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۶درجه سانتیگراد، که در سردترین زمان به ۳درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1002006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha