برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست تخصصی پژوهشی در مراکز تخقیقاتی و دانشگاه های گلستان

نجفی نژاد گفت: بیش از ۲۰۰ نشست تخصصی پژوهشی از سوی مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان از طریق فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» عصر امروز (چهارشنبه 19 آذر) در آیین اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان گلستان  اظهار کرد: امسال نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت و علاقمندان می توانند در طول سال با مراجعه به سایت نمایشگاه از دستاوردهای پژوهشی استان آشنا شوند.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به تجلیل از پژوهشگران برتر استان اشاره کرد و  ادامه داد: انتخاب پژوشگران و برگزیده های استان بر اساس دستورالعمل و براساس تیم های ارزیابی و فرم های مربوطه انجام شده است.

 

نجفی نژاد گفت: یکی از کارهای خوبی که در هفته پژوهش صورت گرفت برگزاری تعداد قابل توجهی نشست های پژوهشی به صورت سمینار و وبینار بود و بیش از 200 نشست تخصصی پژوهشی از سوی مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان از طریق فضای مجازی برگزار شد و این نشست ها در سالجاری رشد قابل توجه داشت و امکان دسترسی افراد بیشتری نیز با توجه به استفاده از بستر فضای مجازی فراهم شده بود.

 

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم که این برنامه ها و بزرگداشت ها در خصوص هفته پژوهش باعث شود یافته های پژوهشی در ارکان مختلف جامعه انتشار پیدا کند.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابراز داشت: دستاوردهای پژوهش باید در برنامه ریزی و فعالیت های اجتماعی به کارگیری شود و آحاد مختلف جامعه بیشتر با یافته های پژوهشی آشنا شوند و محققان نیز بتوانند با این دستاوردها دسترسی داشته باشند.

 

نجفی نژاد بیان کرد: محققان و پژوهشگران باید اقداماتشان مربوط به رفع نیازهای جامعه باشد.

کد خبر 1002068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha