موجودی کالاهای اساسی در گیلان به صورت روزشمار  رصد می شود

زارع با اشاره به اینکه موجودی کالاهای اساسی در گیلان به صورت روزشمار در دبیرخانه ستاد رصد می شود، گفت: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در مدیریت امور، همدلی و وفاق بین همه مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی استان که امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذر) در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مولفه های تاثیرگذار در مدیریت امور، همدلی و وفاق بین همه مسئولین است، اظهار کرد: جلسه های تنظیم بازار به طور مستمر در استان برگزار و  موجودی کالاهای اساسی به صورت روزشمار در دبیرخانه ستاد رصد می شود.

 

استاندار گیلان، افزود: با وجود پارهای مشکلات در پی تحریمهای ظالمانه استکبار، حتی یک روز هم گمرکات گیلان تعطیل نبوده است.

 

وی تصریح کرد: طی هشت ماه سال جاری، حجم صادرات و واردات استان، ۵۱ درصد رشد داشته است.

 

زارع تاکید کرد: قیمت‌ها، ناشی از عرضه و تقاضا است و هرگونه تغییر و تحول در این بخش، بر قیمت کالاها و خدمات در بازار تاثیر می‌گذارد و قیمت بعضی کالاها افزایش می یابد.

 

استاندار گیلان افزود: البته افزایش نرخ بعضی از کالاها مانند روغن، خاص استان نبوده و در سطح کشوری مطرح بوده است.

 

وی همچنین با بیان اینکه وضعیت ذخیره کالاهایی مانند گندم، آرد و شکر در گیلان خوب است، گفت: در زمینه مرغ هم سعی کردیم قیمت آن در استان به نسبت سایر استان‌ها افزایش زیادی نداشته باشد.

 

زارع همچنین از نماینده ولی فقیه در گیلان که همواره مسئولان استان را همراهی می کنند، قدردانی کرد.

 

*تشدید نظارت درون سازمانی سبب اعتماد عمومی می‌شود

در ادامه این نشست، «مهدی فلاح میری» با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی در کشور، اظهار کرد: کسی که در شرایط جنگ اقتصادی برای ارزاق مردم موانع ایجاد می کند احتکار محسوب می‌شود و صلاحیت رسیدگی به آن به عهده دستگاه قضا است.

 

دادستان شهرستان رشت بر تشدید نظارت‌ها توسط سازمان‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: تشدید نظارت درون سازمانی می‌تواند اعتماد عمومی در مردم ایجاد کند.

 

کد خبر 1002089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha