کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات گلستان

محمد قلی پور گفت: با ورود سامانه بارشی شاهد کاهش دو تا سه درجه سانتیگراد هوا خواهیم بود و همچنین براساس فعالیت این سامانه مه غلیظ و بارش برف در ارتفاعات را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمدقلی پور» صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا عصر روز گذشته شرایط نسبتا پایداری را در استان شاهد بودیم و موج سرما از شب گذشته وارد استان شده است.
 
 
 
کارشناس هواشناسی گلستان  ادامه داد: دمای هوا استان نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده است و فعالیت سامانه بارشی تا دو روز آینده پدیده هایی مثل بارش در برخی از مناطق به ویژه  مناطق کوهستانی و کوهپایه ای ایجاد می کند.
 
 
 
وی افزود: با کاهش محسوس دما ریزش به صورت برف را شاهد خواهیم بود و پدیده مه غلیظ از دیگر پدیده هایی است که این سامانه در پی خواهد داشت.
 
 
 
کارشناس هواشناسی گلستان  خاطرنشان کرد: حداکثر فعالیت این سامانه از عصر امروز تا ظهر  روز جمعه است و به دلیل مه غلیظ و بارش باران دمای هوا در مراوه تپه به کمتر از صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید و لذا اخطار هواشناسی صادر شده تا رانندگان در محورهای کوهستانی عبور می کنند احتیاط لازم را داشته باشند.
 
 
 
محمدقلی پور بابیان اینکه این سامانه از روز شنبه به تدریج از فراز استان عبور خواهد کرد، بیان کرد: امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته دو تا سه درجه کاهش پیدا کرده است.
کد خبر 1002183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha