اولین مسابقه مجازی نماز ویژه کارکنان و خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد 

حسین اسحاقی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اقدام به برگزاری اولین مسابقه مجازی کتابخوانی نماز تحت عنوان سرچشمه خوبی ها ویژه کارکنان و خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده و در نظر دارد به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا کند.

«حسین اسحاقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نماز تنها فریضه دینی است که از بُعد اخلاقی و رفتاری تاثیر بسزایی در انسان ها ایجاد می کند.

 



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: اهمیت و توجه به نماز به عنوان واجب دینی و فریضه ای الهی، یکی از اصول و سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و در راس آن از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.




وی اقامه نماز در ادارات را امری ضروری خواند و افزود: در همین راستا این اداره کل اقدام به برگزاری اولین مسابقه مجازی کتابخوانی نماز تحت عنوان نماز سرچشمه خوبی ها ویژه کارکنان و خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کرده  و در نظر دارد به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا کند.




اسحاقی ابراز کرد: این مسابقه مجازی برگرفته از کتاب نماز سرچشمه خوبی ها تالیف صمدالله سعیدی از مولفان جنوب کرمانی است که هم زمان با ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با هدف آشنایی بیشتر کارکنان با معارف نماز و ترویج ارزش های دینی برگزار شد.
 



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: امروز توسعه و ترویج مباحث دینی بالاخص نماز در بین نسل آینده وظیفه شرعی و دینی هر فرد مسلمانی است.




وی در خاتمه عنوان کرد: در نظر داریم در راستای تداوم توسعه و ترویج فرهنگ نماز از فعالان نماز، ائمه جماعات ادارات مربوطه، فعالان رسانه ها، سایت ها و مطبوعات فعال این حوزه تجلیل کنیم.

کد خبر 1002185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha