شاخصه کیفیت میکروبی آب شرب گلستان بالاتر از پارامترهای استاندارد

هرمزی بابیان اینکه شاخصه کیفیت میکروبی آب شرب گلستان بالاتر از پارامترهای استاندارد است، گفت: این شاخصه در استان گلستان بیش از ۹۹ درصد است و این در حالی است که استاندارد این شاخصه بیش از ۹۵ درصد عنوان می شود.

«بهروز هرمزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: موظف و مکلف هستیم که براساس استاندارهای لازم آب شرب را در شبکه توزیع کنیم و این استاندارد یک عدد شاخص نیست بلکه یک دامنه است و باید همه پارامترها در آن رعایت شود.
 
 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ادامه داد: در صورتی که پارامترهای ما از حد استاندارد پایین تر باشد نخستین ارگانی که به ما اعتراض خواهد کرد مرکز بهداشت است و کیفیت سنجی آب به صورت دوره های روزانه، هفتگی، شش ماهه و دو سالانه با نمونه برداری های متعدد انجام می شود.
 
 
 
هرمزی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز این پارامترها را رصد می کند و هیچ آبی در شبکه توزیع نمی کنیم مگر آنکه استانداردهای لازم در آن وجود داشته باشد.
 
 
 
وی  بابیان اینکه شاخصه کیفیت میکروبی آب شرب گلستان بالاتر از پارامترهای استاندارد است، گفت: این شاخصه در استان گلستان بیش از ۹۹ درصد است و این در حالی است که استاندارد این شاخصه بیش از ۹۵ درصد عنوان می شود.
 
 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان کرد: به کیفیت آب در شبکه بی توجه نیستیم و به این موضوع به عنوان یک تکلیف از سوی وزیر نیرو عمل می کنیم.
کد خبر 1002193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha