ورود خودروهای شخصی و عمومی به آرامستان های شهرستان ایوان ممنوع است

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: ورود خودروهای شخصی و عمومی به آرامستان های شهرستان ممنوع بوده و در صورت ورود، اعمال قانون شده و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «سعید عالی پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و در جهت پیشگیری از انتشار این ویروس و قطع زنجیره این بیماری، ورود کلیه خودروهای شخصی و عمومی یا مسافرکش به آرامستان های شهرستان ایوان شامل حاجی حاضر، زرنه، سراب و ترن ممنوع بوده و مشمول این طرح می شوند.

 

وی تصریح کرد: در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و بازماندگان عزیزان متوفی، این طرح فردا در کلیه آرامستان های شهرستان ایوان با جدیت و با حضور کلیه عوامل ستاد مبارزه با کرونا، مأموران انتظامی و پلیس راه اجرا می شود.

 

علی پور  یادآور شد: خودروهایی که اقدام به جابه‌جایی مسافر و پیاده کردن مسافر در محدوده آرامستان ها نمایند نیز مشمول این طرح می شوند و توسط ماموران انتظامی و پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس اعمال قانون می شوند.

 

وی افزود: در مراسم تشییع صرفاً خودروی بستگان درجه یک متوفی و آنهایی که از ستاد کرونا مجوز دارند می‌توانند شرکت کنند و سایر خودروهای شرکت کننده در مراسم تشییع به صورت محسوس و نامحسوس شماره انتظامی خودرو توسط مأموران یاداشت و اعمال قانون می شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان با تقدیر از همراهی و همکاری بزرگان و آحاد مردم شریف شهرستان، خاطرشنان کرد: از مردم عزیز ایوان درخواست می شود  که همانند گذشته  در جهت قطع زنجیره این ویروس با اعضای ستاد  مبارزه با کرونا، با نیروی انتظامی و پلیس راه همکاری نمایند و از مراجعت به آرامستان ها خودداری کنند.

کد خبر 1002194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha