تمامی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان تحت پایش  طرح راه مهندسی قرار می گیرند

مسئول طرح راه مهندسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار در استان، تمامی دانشگاه های سیستان و بلوچستان تحت پایش طرح راه مهندسی قرار می گیرند.

مسعود محمودی در گفتگو با خبرنگار شبستان  بیان داشت: راه مهندسی پلی میان دانشگاه و صنعت است، اما ساختن این پل به همت و تلاش مضاعف دانشجویان نیاز دارد.

 

مسئول طرح راه مهندسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه مهندسی در ایجاد دغدغه حل مشکلات کشور برای دانشجویان اثر بسزایی دارد ابراز داشت: این طرح در حین تحصیل دانشجو، او را با مسائل پیشِ روی کشور در رشته تخصصی خود آشنا ساخته و برای حل آن‌ها ترغیب می‌کند. اگر راه مهندسی تبدیل به جریان شود، آینده‌ای روشن برای موتور‌های محرک رفع مشکل‌های کشور که دانشجویان هستند متصور خواهد بود.

 

محمودی به نحوه اجرای طرح راه مهندسی در سطح دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: اجرای طرح برای اولین بار در استان ما با توجه اقتصائات خاصی که دارد نیازمند فراهم کردن زمینه لازم است؛ لذا سعی کردیم تمامی دانشگاه‌های استان را تحت پایش برای انجام طرح قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها و جلسات و صحبت‌های حضوری و مجازی با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها، دو دانشگاه سیستان و بلوچستان که در زاهدان قرار دارد و دانشگاه زابل که در زابل واقع است و هر دو دانشگاه نیز دانشگاه‌های سراسری استان هستند بعنوان دانشگاه‌های هدف مشخص شدند.

 

محمودی اضافه کرد: با تشکیل تیم راه مهندسی در این دو دانشگاه کار سرعت بیشتری گرفت و با برگزاری جلسات توجیه و رفع ابهام با تیم‌های راه مهندسی، اقناع صورت گرفت.

 

مسئول طرح راه مهندسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از آغاز پیش ثبت نام طرح راه مهندسی خبر داد و افزود: مرحله پیش ثبت نام طرح همزمان با ثبت نام نو دانشجویان در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و زابل آغاز شده است.

کد خبر 1002253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha