بیش از ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان بشرویه اجرایی شد

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه اجرا شده است، گفت: در این هفته ۱۰۰ بسته بهداشتی و ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شد.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برنامه های متنوعی در این راستا در شهرستان بشرویه در حال اجرا است.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت این هفته برگزار شده است، افزود: از این تعداد ۱۵ عنوان برنامه شاخص و اصلی و ۴۵ برنامه دیگر نیز به توسط پایگاه های بسیج این شهرستان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به مهم ترین برنامه های بازه دوم هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه گفت: طی این هفته برنامه های مختلفی از جمله از سنگر دفاع تا خاکریز علم، گرامیداشت شهدای ترور و پویش نقد هوشمند پویش چرا مرگ بر آمریکا در فضای مجازی برگزار شده است.

 

حسنی بیان کرد: در راستای محکومیت ترور شهید فخری زاده اقدام به راه اندازی کاروان خودرویی طی بازه دوم هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه شده است.

 

فرمانده سپاه بشرویه به رونمایی از کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس در این هفته اشاره کرد و گفت: کتاب «خداحافظ فرمانده» به صورت صوتی تهیه شده است و طی این هفته رونمایی کردیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه طی این هفته بحث توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در دستور کار بوده است، افزود: در این راستا ۱۰۰ بسته بهداشتی و ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شده است.

 

کد خبر 1002288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha