مشکلات نوسانات برق شهرک صنعتی سالاریه ورامین بررسی شد

در جلسه ای با حضور مسئولان ،مشکلات نوسانات برق شهرک صنعتی سالاریه ورامین بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، صبح امروز جلسه حل مشکل نوسان برق شهرک صنعتی سالاریه با حضور امام جمعه موقت ورامین، مدیر عامل شهرک سالاریه، ریاست اداره برق شهرستان های ورامین و پاکدشت، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از تولید کنندگان این شهرک برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس غلامحسی هاشمیه مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین گفت: با پیگیری ها و رهنمودهای مسئولان، خصوصا امام جمعه موقت ورامین مشکلات تولید کنندگان روز به روز کمتر می گردد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با کار جهادی مدیریت و پرسنل اداره برق ورامین مشکلات تاریکی شب های این شهرک صنعتی مرتفع گردید.
مهندس هاشمیه در خصوص آسیب نوسانات برق به واحدهای تولیدی بیان داشت: متاسفانه نوسانات قطعی برق خصوصا در زمان بارندگی با توجه به نیاز بیشتر واحدهای صنعتی به برق موجب خسارت و زیان به این واحدها شده است.
حجه الاسلام سید محسن محودی امام جمعه موقت ورامین در این جلسه گفت: وظیفه مسئولان نظام هست که در بدنه تولید حضور پیدا کنند و ما متاسفانه از این سهل انگاری ها و بی تفاوتی های برخی از  مسئولین آسیب دیده ایم.
وی ادامه داد: مدیران تولید گله مند هستند، اما ناامید نیستند، و عِرق به وطن در میان این عزیزان موج می زند، مدیران باید دست تولید کنندگان را ببوسند، زیرا بزرگترین خدمت و بازدهی در کشور را همین تولید کنندگان دارند.
محمودی با درخشان توصیف کردن آینده نظام اسلامی بیان داشت: مطمئن باشید، آینده کشور درخشان است و مانند حوزه نظامی در حوزه اقتصادی هم موفق می شویم اما هنوز عده ای در کشور وابستگی به خارج دارند و کلام رهبری معظم در نداشتن وابستگی به خارج مغفول مانده است.
امام جمعه موقت ورامین در خصوص حل مشکلات این شهرک صنعتی اظهار داشت: مشکلات نوسان برق قطعا در آینده نزدیک حل خواهد شد و ریاست اداره برق ورامین و پرسنل ایشان که واقعا  جهادی و موفق هستند برای حل این مشکل آماده همکاری هستنند
وی ادامه داد: جاده منتهی به شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر مشکلات فراوانی دارد و لازم است بازسازی شود و لذا مکاتبات با قرارگاه خاتم و اداره راه شده است که انشالله مشکلات این جاده هم حل شود.
حجه الاسلام محمودی در پایان گفت: خوشبختانه در سال جاری علیرغم مشکلات اقتصادی در کشور این شهرک ۵۰۰ نفر نیروی کار جذب داشته و در حال حاضر هم نیروی کار ساده و متخصص نیاز این شهرک می باشد.

مسلم مزدرانی ریاست اداره برق شهرستان نیز در این جلسه گفت: در منطقه برق ورامین معتقد هستیم با روحیه جهادی باید کار کرد و بدانیم نظام در جنگ اقتصادی با دشمنان تا بنِ دندان مسلح هست.
وی تصریح کرد: در حوزه برق و حل مشکلات واحدهای تولیدی با تمام توان در سال «جهش تولید» کنار واحد های تولیدی هستیم.
مزدرانی با اعلام حل مشکلات این شهرک در آینده نزدیک عنوان داشت: مشکلات قطعی برق در زمان بارش باران چند راهکار پیش بینی شده است که در آینده نزدیک مرتفع خواهد شدو از روز جمعه که تعطیل می باشد با استقرار 4 اکیپ و ۴۰ نفر با شناسایی قسمت هایی که به قطعی برق انجامیده است آنها را ترمیم خواهیم کرد.

کد خبر 1002313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha