راه‌اندازی بلندگوی سلامت به منظور آگاهی بخشی در خصوص کرونا

ربیعی از راه اندازی بلندگوی سلامت به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا خبر داد.

«ابوالفضل ربیعی» با اشاره به اهمیت بسیج همه جانبه در راستای مقابله با ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بسیج مداحان استان مرکزی نیز از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همراهی با کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا گام های اساسی برداشتند.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به ظرفیت خوب جامعه مداحان در جامعه، افزود: بسیج مداحان به منظور کمک همه جانبه به مدافعان سلامت جهت ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا از ابتدای شیوع بیماری حضور فعال داشته و خوشبختانه این حضور نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

 

وی در ادامه به اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق مختلف اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح بلندگوی سلامت از جمله فعالیت های است که در این راستا به همت مداحان انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در راستای اجرای صحیح طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج مداحان استان مرکزی در یک اقدام ابتکاری بلندگوی سلامت را راه اندازی کرد که مداحان بسیجی استان با حضور در سطح محلات به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا و اقدامات مقابله ای می پردازند.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ گروه جهادی برای اجرای این کار در سطح استان سازماندهی شده اند.

 

ربیعی توزیع بسته های معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا، راه اندازی کاروان های مدح و ستایش اهل بیت(ع) در محلات، سرکشی از مداحان بهبود یافته کرونایی و کمک به مدافعان سلامت در مراکز درمانی را از جمله فعالیت های بسیج مداحان استان مرکزی در این ایام دانست و ادامه داد: سرکشی از بیمارستان ها و تهیه بسته های غذایی برای بیماران و کادر درمانی، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش بهداشتی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به ویژه مساجد و حسینیه ها از دیگر اقدامات مهم مداحان بسیجی در استان بوده است.

کد خبر 1002344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha