ساخت ۲۹۳ کلاس درس از سوی ستاد فرمان امام(ره) در گلستان/ ۴۸ کلاس درس در دهه افتتاح می شود

سلمان زاده از افتتاح ۴۸ کلاس درس همزمان با دهه مبارک فجر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۹۳ کلاس درس در ۳۹ مدرسه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدمهدی سلمان زاده» امروز (پنجشنبه 20 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در  بهمن امسال، ۴۸ کلاس در ۵ مدرسه با لحاظ شرایط کرونایی و با حضور مسئولان استانی افتتاح می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این پروژه های نیمه تمام دولتی با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرهای گنبدکاووس، گالیکش، آزادشهر، گمیشان، آق قلا احداث می شوند.

 

وی اظهارداشت: این کلاس ها به منظور تامین فضای مناسب و استاندارد برای دانش آموزان و براساس توافق نامه با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوساز، توسعه و تجهیز مدارس ساخته می شوند.

 

سلمان زاده ادامه داد: بنیاد برکت برای تکمیل این پروژه ها مبلغ ۱۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد فرمان امام استان گلستان در تمامی شهرستان ها اقدام به ساخت مدرسه کرده است، گفت: تاکنون ۲۹۳ کلاس درس در ۳۹ مدرسه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان افتتاح شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: مدرسه سازی یکی از بنیادی ترین و ماندگارترین فعالیت های بنیاد برکت است که در راستای منویات مقام معظم رهبری در ساخت مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور انجام می شود.

 

کد خبر 1002352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha