هشت اثر برتر جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی معرفی شدند

احمدخانی گفت: از بین ۲۳۱ اثر ارسال شده ۸ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده است اما قطعا همه آثار ارسالی از کیفیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشگاههای مجازی هنرهای تجسمی استان زنجان اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه کار ارزشمندی بوده است ازهمین رو از همه هنرمندان و اساتید تقدیر می‌کنم.

 


محمدربیع احمدخانی گفت: نخستین جشنواره نمایشگاههای مجازی هنرهای تجسمی استان زنجان به اهداف تعیین شده از جمله شناسایی استعدادها و هدایت استعدادهای هنری و ایجاد انگیزه بین هنرمندان برگزار شد.

 


وی گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره استمرار داشته باشد تا شاهد هنرنمایی هرچه بیشتر هنرمندان باشیم.

 


این مقام مسئول تصریح کرد: از بین ۲۳۱ اثر ارسال شده ۸ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده است اما قطعا همه آثار ارسالی از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

 

وی همچنین ضمن تقدیر از هیات داوران بیان کرد: داوری بین آثار خوب رسیده کار مشکلی است که این مسولیت خطیر را سه تن از داوران هنری استان انجام دادند.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امیدواریم با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر شاهد برگزاری هرچه بیشتر این جشنواره‌ها باشیم.

 

در ادامه این برنامه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توجه به شیوع ویروس کرونا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امکان برگزاری نمایشگاه هنری و فرهنگی را در سایت رسمی اطلاع رسانی این نهاد فراهم کرده است و متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند درخواست برگزاری نمایشگاه را از طریق معاونت فرهنگی و رسانه ای و هنری، سینمایی پیگیری کنند.

 

 

ایرج داودبیگی اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان جهت استفاده علاقمندان از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان به نمایش عموم در آمد‌.   

 

 

این مقام مسئول افزود: صفحه نمایشگاه مجازی این اداره کل از طریق آردس اینترنتی https://zanjan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival در دسترس علاقه مندان است. 

 

 

وی افزود: هرچند فضای مجازی شاید به آن صورت بازتاب نداشته باشد، گفت: با این حال برنامه‌ها تعطیل نبوده و استقبال از فضای مجازی نیز مطلوب بوده است.

 

 

داودبیگی از برگزاری نخستین جشنواره مجازی هنرهای تجسمی در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکاسی برگزار شد.

 

 

 معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این برنامه ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره‌های هنری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این اداره کل به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای امسال همه برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: در همین راستا ۲۳۱ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

 

 

وی گفت: دومین جشنواره نیز از امروز کلید می خورد و در تارنمای اداره کل قابل مشاهده است که اختتامیه آن نیز اسفندماه خواهد بود.

کد خبر 1002452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha