لزوم تلاش جدی مسئولان استان بوشهر در جهت ارتقای سطح اعتبارات ملی و بودجه پیشنهادی دولت

آیت الله صفایی بوشهری گفت: از مسئولان استان بوشهر می‌خواهم تلاشی جدی در ارتقای سطح اعتبارات ملی و بودجه پیشنهادی دولت در استان داشته باشند، این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد نیست.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، «آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری» روز جمعه (21 آذر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل اخیر در استان بوشهر موجب تأسف و تألم خاطر همگان گردید و متأسفانه آسیب‌های جانی و مالی و خسارات عمرانی فراوانی به جای گذاشت اظهار داشت: پروژه پیشگیری همواره در اولویت است، زیرا از خسارات مالی و جانی و آسیب‌های وارده جلوگیری می‌نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جبرانی می‌شود و لطمات و خسارات مردمی و عمرانی تقلیل پیدا می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر خسارات مردمی جبران شود و با احترام ویژه به مردم آسیب‌دیده، مایحتاج زندگی آنان تأمین گردد بیان کرد: برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های سیل احتمالی، تمهیدات لازم در تمام استان اندیشیده شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی، هلال احمر و تمامی نهادهایی که در سیل اخیر یاری رسان مردم آسیب دیده بودند، خواستار شد: منابع اعتباری و کمک‌های دولتی و غیردولتی مانند مساعدت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن و محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد حضرت امام به طور صحیح و کارآمد و به جا در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گیرد.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر  گفت: از مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم پیرامون بودجه پیشنهادی دولت در استان تلاشی جدی در ارتقای سطح اعتبارات ملی داشته باشند و این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

 

امام جمعه بوشهر با تسلیت ارتحال عالم وارسته و فقیه بصیر و پارسا حضرت آیت الله یزدی افزود: وی عالمی بصیر، انقلابی، ولایتمدار، شجاع و سازش ناپذیر بود که عمر خود را در راه اسلام و مکتب اهل بیت «علیهم السلام» و انقلاب گذاشت و مشقات بسیار متحمل شد و در هر جای خدمت نام نیک از خود به جای گذاشت.

 

کد خبر 1002460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha