ضرورت تسریع در کمک رسانی به مناطق سیل زده دشتستان

رضایی گفت: اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده شایسته تقدیر است امام هنوز کارهای زیادی برای کمک به مردم آسیب دیده مانده است که باید با سرعت این اقدامات انجام گیرد.

«ابراهیم رضایی» روز جمعه (21 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت کمک ‌رسانی به سیل‌ زدگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: وقوع سیل در این شهرستان موجب خسارت‌های بسیار زیادی به مردم، بخش کشاورزی و کسب و کارها شده است که می طلبد با برنامه ریزی مناسب و مدیریت جهادی در راستای کمک رسانی و رفع نیازمندی های مردم مناطق سیل زده تلاش جدی صورت گیرد.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن  تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط گروه های جهادی، هلال احمر و نهادی هایی که در راستای کمک رسانی به مردم آسیب دیده به مناطق سیل زده اعزام شده اند بیان کرد: اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده شایسته تقدیر است امام هنوز کارهای زیادی برای کمک به مردم آسیب دیده مانده است که باید با سرعت این اقدامات انجام گیرد.

 

رضایی با تاکید بر اینکه خرید اقلام برای سیل‌زدگان باید از مغازه‌های آسیب ‌دیده آن شهر انجام شود تا کمکی به این افراد آسیب‌ دیده باشد، خاطرنشان کرد: وقتی قرار است خریدی صورت گیرد، اولویت با مغازه‌های آسیب ‌دیده باشد تا این فروشگاه‌هایی که بر اثر سیل دچار آسیب شده‌اند بتوانند خود را بازسازی کنند.

 

وی خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل شد و ادامه داد: با توجه به عبور لوله‌ هایی که از عوامل آسیب بوده و کارشناسان بررسی و تأیید کردند، باید در اولین فرصت برداشته شود.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت یاری رسانی به مردم مناطق سیل زده این شهرستان اظهار داشت: کمک های ارسالی به مناطق سیل زده شهرستان دشتستان به صورت ساماندهی شده انجام گیرد تا اقلام مورد نیاز به صورت عادلانه میان مردم آسیب دیده توزیع گردد.

 

کد خبر 1002471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha