خدمت رسانی به نیازمندان توسط کانون شهدای پیربلوط ادامه دارد

قاسمی پیربلوطی گفت: با توجه به بالا رفتن آمار کرونا تلاش فعالان کانون فرهنگی هنری شهدا در روستای پیربلوط برای پیشگیری از ابتلا مردم این روستا به ویروس کرونا با ارائه خدمات شبانه روزی در مساجد و معابر شهری همچنان ادامه دارد.

«پروانه قاسمی پیربلوطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن آمار کرونا، تلاش فعالان کانون فرهنگی هنری شهدا، در روستای پیربلوط برای پیشگیری از ابتلا مردم این روستا به ویروس کرونا با ارائه خدمات شبانه روزی در مساجد و معابر شهری همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای پیربلوط ادامه داد: حضور اعضای کانون بین مردم و ارائه آموزش های کرونایی اعم از رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و همراه داشتن محلول ضدعفونی‌کننده از جمله خدمات ارائه شده به مردم است.

 

وی ابراز کرد: توزیع ماسک های بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی، توزیع گوشت نذری و گوشت متبرک قربانی در چندین مرحله از دیگر خدمات ارائه شده کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای پیربلوط به نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا است.

 

قاسمی پیربلوطی بابیان اینکه همه نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا در روستای پیربلوط توسط اعضای کانون شناسایی شده اند گفت: تهیه کالاهای اساسی توسط اعضای کانون با کمک های خیرین و سایر ارکان مسجد به راحتی و سرعت بیشتر به دست نیازمندان می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای پیربلوط ادامه داد: اعضای این کانون با ارائه خدمات گسترده به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا مورد اعتماد مردم قرار گرفته اند و مردم نیز کمک های خود را برای توزیع بین نیازمندان در اختیار این کانون قرار می دهند.

 

کد خبر 1002596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha