طرح ملی ایران قوی موجب ترغیب کانون های مساجد به اجرای برنامه های متنوع تر شده است

اسدی گفت: اجرای طرح ایران قوی سبب شد تا نگرش ما نسبت به انجام فعالیت ها تغییر کند و در نتیجه ترغیب و تشویق به انجام برنامه های متنوع تری شویم.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از اقداماتی که در کانون های مساجد و همچنین در کانون فرهنگی هنری سراج مورد توجه است، طرح ایران قوی است که طرحی بسیار عالی بوده زیرا موضوعات مختلف را در بر می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس قزوین ادامه داد: این طرح در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، نوآوری و غیره است و همین امر سبب شده تا اعضای کانون و همچنین اهالی محل با توجه به توانایی های خود به میدان آیند و فعالیت کنند.

 

وی عنوان کرد: اجرای طرح ایران قوی سبب شد تا نگرش ما نسبت به انجام فعالیت ها تغییر کند و در نتیجه ترغیب و تشویق به انجام برنامه های متنوع تری نظیر مسابقه کتابخوانی، مدهامتان و غیره شویم و در واقع این طرح موجب شده کانون ها از حال یکنواختی و راکد بودن خارج شوند.

 

اسدی با اشاره به محورهای اجرای طرح ایران قوی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سراج در بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع)، پیشرفت و امید به آینده، طبق قانون اساسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل و با اهداف توجه به عمران معنوی مسجد، تربیت و کادرسازی نیروهای مومن، ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) و البته با توجه به احیا و اقامه نماز، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تقویت نهاد خانواده، فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی اسلامی را دنبال می کند.

 

وی تأکید کرد: مهمترین نتیجه طرح ایران قوی این است که بنده به عنوان مدیر و مسئول می توانم به راحتی جایگاه کانون سراج را در سطح کشور شاهد باشم و در کنار این موضوع به راحتی بتوانم فعالیت سایر کانون ها را هم مشاهده کرده و الگوبرداری کنم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین خاطر نشان کرد: این طرح شرایط مساوی را برای همه کانون ها چه در شهر و چه در روستا ایجاد کرده به طوری که همه در بستر  فضای مجازی می توانند فعالیت هایشان را ثبت کنند.

 

وی یادآور شد: همچنین با توجه به شرایط حاکم بر جهان و بیماری کرونا، این طرح موجب شده تا از مراجعات حضوری و اتلاف وقت بابت گزارش دهی جلوگیری شود و اطلاعات ما هم در حوزه فضای مجازی بیشتر شده و بتوانیم حضور پررنگ تری در این فضا داشته باشیم.

 

کد خبر 1002601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha