جشنواره« فرزندان ولایت» در کرمان برگزار می‌شود

جشنواره« فرزندان ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شنبه(۲۲ آذر) به رسانه ها اعلام کرد: به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان جشنواره«فرزندان ولایت» را برگزار می کند.
 
 
 
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره با محورهای موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.
 
 
 
بخش شعر و داستان این جشنواره استانی ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان( 12 تا 17 سال) است و علاقه‌مندان نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان ( 7 تا 17سال) هم می‌توانند در بخش فتوکلاژ یا «تکه‌چسبانی با عکس» در این جشنواره شرکت کنند. 
 
 
 
در هر بخش شعر و داستان سه جایزه 2 میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ 10 جایزه 5 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
 
 
 
همچنین کودکان و نوجوانان کرمانی علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره باید تا 10 دی 99 اشعار خود را به شماره واتساپ 09136327367 و داستان‌ها را به شماره واتساپ 09132912700 ارسال کنند. تصویر آثار فتوکلاژ هم باید به شماره واتساپ 09132978199 فرستاده شوند. 
 
 
 
اسامی برگزیدگان این جشنواره 20 دی 99 از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به نشانی   www.kanoonnews.ir/service/province/kermanاعلام خواهد شد.
کد خبر 1002602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha