۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین گفت: ۵۰ بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

«فاطمه واثقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 50 بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین تصریح کرد: برنج، روغن مایع، نمک، قند و شکر، ماکارونی، سویا و گوشت مرغ در اختیار این خانواده ها قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: این برنامه خداپسندانه گوشه ای از فعالیت های اجتماعی کانون فرهنگی هنری محسنین برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا بود که به همت اعضای آن محقق شد.

 

واثقی بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت از مهمترین اهداف اجرایی این حرکت اجتماعی بود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین افزود: در این روزهای سخت و بیماری باید در کنار خانواده های مستضعف باشیم تا از آنها حمایت و دلجویی کنیم.

 

واثقی یادآور شد: برنامه های فرهنگی این کانون نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

کد خبر 1002691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha