تداوم روند کاهش بیماران بستری کرونایی در بوشهر

کشمیری گفت: با ادامه روند کاهش بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های بوشهر روز گذشته تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان به ۹۷ نفر رسید و خوشبختانه هیچ مورد فوتی در استان نداشتیم.

«سعید کشمیری» روز شنبه (22 آذر)  در گفتگو با در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر  به کاهش بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان به ۹۷ نفر رسید و خوشبختانه هیچ مورد فوتی در استان نداشتیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، چهار شهرستان استان بوشهر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، بیان کرد: در حالی که در هفته گذشته دو شهرستان بوشهر و گناوه در وضعیت نارنجی بودند، اکنون شاهد اضافه شدن دو شهرستان تنگستان و دشتستان هم به این وضعیت هستیم.

 

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و گناوه در شرایط نارنجی و شش شهرستان دیلم، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه در شرایط زرد هستند.

 

کشمیری بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۲۴ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست ‌داده‌اند که از این تعداد ۵ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه ‌روز گذشته ۱۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

 

دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷ هزار و  ۹۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

کد خبر 1002746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha