لزوم تلاش مسئولان برای استقلال نابینایان در جامعه

ایزدی گفت: کمک به استقلال نابینایان در جامعه مایه افتخار سازمان صمت در فارس است و لازم است تا مسئولان مرتبط با این حوزه برای تسهیل حضور نابینایان در جامعه تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید رضا ایزدی»، امروز (شنبه 22 آذر) در دیدار با رئیس انجمن نابینایان استان فارس گفت: سازمان صمت فارس برای پیشبرد اهداف انجمن نابینایان شیراز آمادگی دارد و از ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: کمک به استقلال نابینایان در جامعه مایه افتخار این سازمان است و لازم است تا مسئولان مرتبط با این حوزه برای تسهیل حضور نابینایان در جامعه تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی اضافه کرد: مناسب سازی معابر، بستر سازی فرهنگی، آموزشی، شغلی و ... از مواردی است که در این حوزه باید با جدیت دنبال شود.

«امیرکمالی سروستانی» نیز در این دیدار گفت: لازم است تا با فرهنگ سازی مناسب در جامعه احترام به معلولان جایگزین ترحم نسبت به آنها شود.

رئیس انجمن نابینایان استان فارس تصریح کرد: سازمان های استان برای رفع نیازها و توانمندسازی معلولان باید اعتبارات و برنامه هایی ر نظر بگیرند و افراد دارای معلولیت را ر برنامه های خود در نظر داشته باشند.

 

کد خبر 1002830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha