آغاز پروژه توسعه و بازسازی ورودی باب بغداد در آستان مقدس عباسی

مسئول شعبه عمرانی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از آغاز پروژه توسعه و بازسازی ورودی باب بغداد منتهی به آستان های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مهندس«محمد مصطفی طویل» مسئول شعبه عمرانی در بخش تعمیرات مهندسی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: نیروهای شهرداری کربلای معلی با هماهنگی آستان مقدس حضرت عباس(ع) و مشارکت بخش تعمیرات مهندسی این آستان کارهای پروژه توسعه و بازسازی ورودی باب بغداد منتهی به حرم های امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را آغاز کردند.

 

الطویل افزود: این کارها پس از پایان کار نیروهای بخش ما در مراحل اولیه برای اجرای این طرح آغاز شد. این کارها شامل برداشتن همه موانع از جمله کاروان های نیروهای امنیتی و انتقال آن به مکان دیگر، مسطح کردن زمین و کارهای دیگر برای تسهیل اجرای این پروژه است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم که این ورودی حیاتی و مهم یک ورودی نمونه و  زیبا متناسب با آستان مقدس حضرت عباس(ع) باشد. این ورودی تنها ورودی زایران از سمت بغداد پایتخت عراق است. گسترش جاده، برداشتن موانع امنیتی و قرار دادن ایست های بازرسی انسانی از جمله موارد مورد توجه خواهد بود.

 

این مسئول گفت: در این پروژه بافت معماری شهر حفظ می شود و حیاط میانی بزرگ به تردد خودروها کمک خواهد کرد.

 

نیروهای آستان مقدس حضرت عباس(ع) با همکاری نیروهای شهرداری کربلای معلی و مسئولان پشتیبانی اداره های این استان اجرای پروژه های متعددی را برای خدمت به زایران آغاز کردند. توسعه و بازسازی خیابان های منتهی به این شهر قدیمی و خیابان های اطراف در راس برنامه های این آستان مقدس  قرار دارد.

کد خبر 1002834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha