بیش از ۹۴ درصد پروتکل های بهداشتی در گنبدکاووس رعایت می شود

کریمی گفت: بیش از ۹۴ درصد از مردم گنبدکاووس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» ظهر امروز (شنبه 22 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پیش از آنکه تغییر وضعیت شهرستان ها از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شود در استان براساس مصاحبه های مسئولان ستاد استانی کرونا وضعیت شهرها اعلام می شود و این مهم باعث تناقضی در ارائه آمارها از سوی ستاد ملی کرونا شده است.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: این تتاقض در آمار پیش از تغییر اعلام وضعیت شهرستان ها از سوی ستاد ملی کرونا رسانه ای می شود و مسئولان و مردم را برای اعمال محدودیت های کرونایی سردرگم می کند.

 

کریمی بابیان اینکه اطلاع رسانی تغییر وضعیت شهرستان ها باید از سوی ستاد کرونا اتفاق بیفتد، افزود: در حال جاضر گنبدکاووس در وضعیت نارنجی قرار دارد و شرایط خوبی در این شهرستان حاکم است و آمارهای مبتلایان به کرونا کاهش پیداه کرده است.

 

وی افزود: در یک هفته گذشته همکاری خوبی را از سوی مردم و بازاریان در شهرستان شاهد بودیم و این مهم باعث شد که بهترین نتیجه را بگیریم.

 

فرماندار گنبدکاووس افزود: بیش از 94 درصد از مردم گنبدکاووس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 

کریمی به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: بیش از 45 پایگاه برای طرح شهید سلیمانی در گنبدکاووس در نظر گرفته شده است و این طرح به خوبی در سطح شهرستان پیگیری می شود.

 

کد خبر 1002836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha