تعامل اداره کل سلامت و امور اجتماعی با خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در ارائه خدمات و همکاری‌های لازم و همه جانبه با خانه مطبوعات تمام توان و اهتمام را به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین حسن زاده» امروز در دیدار مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی نسبت به همکاری گسترده اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با خانه مطبوعات ابراز خرسندی کرد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: اداره کل سلامت در حوزه رسالت با خانه مطبوعات استان همکاری داشته و در خصوص تعاملات مشترک به نتایج رضایتبخشی دست یافته و مجدانه در ارائه خدمات گسترده و بیشتر در فعالیت است.

همچنین «مرتضی شفیعی» مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در ایام شیوع کرونا با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: این مرکز در صیانت از سلامت خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی با اشاره به تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک خانه مطبوعات استان و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: اعضای خانه مطبوعات مطابق سنوات گذشته می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی در چارچوب مفاد تفاهم نامه منعقد شده بهره مند شوند.

 

کد خبر 1002871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha