۱۷۰۰ کیلومتر از راه های گلستان در نقاط کوهستانی و برف گیر قرار دارد

میقانی گفت: ۱۷۰۰ کیلومتر از راه های استان گلستان در نقاط کوهستانی و برف گیر قرار دارد.

«مهدی میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مجموعه راه های مواصلاتی استان گلستان پنج هزار کیلومتر است که از این میزان 681 کیلومتر در شریان های اصلی استان قرار دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با اشاره به آمادگی حمل و نقل و راهداری استان گلستان برای اجرای طرح زمستانه ادامه داد: 55 نقطه برف گیر در مسیر مواصلاتی استان گلستان وجود دارد و طول جاده های منطقه کوهستانی استان به 696 کیلومتر می رسد.

 

میقانی بیان کرد: یک هزار و 700 کیلومتر از راه های استان در فصل زمستان دچار بوران و برف می شوند و در راستای ارائه خدمات در سطح استان 13 راهدارخانه در زمان برف و بوران برف در نظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: 160 دستگاه ماشین آلات سنگین در طرح زمستانه توسط قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی استان گلستان به کارگیری شده است، همچنین 160 ماشین آلات مجهز به سیستم ردیاب نیز در این طرح به کارگیری می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان افزود: راهداری و و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با به کارگیری 28 دوربین نظارت تصویری در این ایام نسبت به بررسی ترافیک اقدام می کند، همچنین 10 هزار تن شن و نمک به منظور بازگشایی معابر در فصل زمستان دپو شده است.

 

میقانی از به کارگیری 300 نیرو در طرح زمستانه پلیس خبر داد و یادآور شد: تلاش می کنیم هم استانی ها در ایام زمستان برای تردد با مشکل رو به رو نشوند.

 

 

کد خبر 1002880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha