اعطای ۹۴میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان

اسکندری با اشاره به اینکه امسال باید بالغ بر ۹۴میلیارد تومان وام دهی از طریق صندوق امداد ولایت صورت گیرد، گفت: در یک ماه گذشته قریب به ۹۰۰میلیون تومان توسط افراد خیر در حساب قرض الحسنه امداد ولایت سرمایه گذاری شد و به مددجویان وام دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ناصر اسکندری» امروز(22آذر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، گفت: این صندوق قرض الحسنه طی هشت ماه ابتدایی سال جاری برای 6هزار نفر بالغ بر43میلیارد تومان وام پرداخت کرده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با دعوت ار خیران و مردم نیکوکار ایران اسلامی برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، افزود: وام کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و وام‌های بیشتر از آن با ۳ درصد کارمزد ارائه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این صندوق دارای دو نوع حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است، تصریح کرد: حساب قرض الحسنه عادی با توجه به اینکه وصل شبکه شتاب است و به تایید بانک مرکزی رسیده است برای دریافت و پرداخت و فرآیندهای مبادلات پولی در بازار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اسکندری یادآورشد: حساب دیگر وجوه اداره شده است که با سپرده گذاری خیران از جمله بازاریان در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته قریب به 900میلیون تومان توسط افراد خیر در این حساب سرمایه گذاری شد و به مددجویان وام دادیم، بیان کرد: سرمایه گذاری این افراد نیک اندیش، نقش به سزایی در تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان دارد.

 

اسکندری با بیان اینکه نفس کار صندوق امداد ولایت، قرض الحسنه است و گردش مالی نداریم، گفت: تمام سرمایه گذاری که در این صندوق انجام می شود جهت بهره برداری مددجویان است امسال باید بالغ بر 94میلیارد تومان وام دهی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت تنها صندوقی است که منابع حاکمیتی در این صندوق گردش مالی دارد و فضای قرض الحسنه حاکم است، اظهار کرد: جذب سپرده خیران و دیگر اقشار جامعه مورد توجه است چرا که با جذب سپرده بیشتر و ایجاد هم افزایی می‌توانیم در جهت کمک رسانی به افراد نیازمند جامعه گام برداریم

کد خبر 1002882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha