اهداء زمین ۳۰۰ متری برای احداث مجتمع فرهنگی وقرآنی توسط خیر خرمدره ای

داودی گفت: در اقدامی خداپسندانه توسط یکی از خیرین شهرستان خرمدره ، قطعه زمینی به متراژ ۳۰۰ متر مربع وبه ارزش ۴۵۰ میلیون تومان جهت احداث مجتمع فعالیت های قرآنی و مذهبی در اختیار مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کمیته امداد اداره ی خرمدره در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خیران شهرستان خرمدره با حضور در کمیته امداد ودر اقدامی خداپسندانه قطعه زمینی به مساحت 300 مترمربع به ارزش 450 میلیون تومان را جهت احداث مکان فرهنگی وتربیتی برای انجام فعالیت های قرآنی مددجویان به کمیته امداد اهداء کرد .

 

محسن داودی ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم نیک اندیش شهرستان واعتماد خیران ونیکوکاران به این نهاد اظهار کرد: مردم شهرستان خرمدره همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده ودر امور خیر و احسان گوی سبقت را ازهمدیگر می گیرند؛ واین امر مسئولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام، محرومین و ولی نعمتان سنگین تر  می کند.

 

وی با بیان اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه، انفاق و احسان به‌ویژه در حوزه کاری این نهاد درشهرستان خرمدره بسیار مساعد است، گفت: بدون شک این اقدام خداپسندانه نشانه اوج انسانیت بوده و به عنوان باقیات و صالحات در دنیا و آخرت ماندگار خواهد شد.

 

رئیس کمیته امداد خرمدره با اشاره به نقش اثر گذار مراکز نیکوکاری در شناسایی محرومین وایجاد زنجیره وحلقه ارتباطی بین اغنیاء ونیازمندان در راستای توانمند سازی هر چه بهتر این عزیزان دانست وگفت: خوشبختانه استقبال مردمی به فعالیت وگسترش مراکز نیکوکاری چشمگیر است .

 

وی ادامه داد: نیت و نظر این خیر نیز در اهدای زمین تجهیز و گسترش فعالیت مرکز نیکوکاری درزمینه فعالیت های فرهنگی وقرآنی می باشد.

کد خبر 1002950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha