توجه به ترویج کتاب و کتابخوانی ذیل طرح ملی ایران قوی 

رضا عیدی گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: این برنامه های کتابخوانی با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب با جدیت دنبال می شود.
 




وی افزود: به همین منظور هر هفته شنبه شب ها مابین اقامه نماز مغرب و عشاء یک کتاب خوب و مفید از کتاب های موجود در کتابخانه توسط امام جماعت مسجد معرفی می شود تا از این طریق نمازگزاران نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند.





عیدی با بیان این مطلب که رواق نور یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است، ابراز کرد: فعالیت های قرآنی کانون حول محور این طرح ملی در حال اجرا است و به همین منظور طرح تلاوت نور اجرا می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج ادامه داد: در همین راستا هر شب پس از اقامه نماز عشاء یک صفحه از کلام الله مجید توسط امام جماعت مسجد قرائت می شود.





وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش تفسیر جزء ۸ در حال برگزاری است و در پایان این دوره مسابقه ای برگزار می‌شود.





عیدی در خاتمه عنوان کرد: برای شرکت در ارزیابی کانون ها در طرح ملی ایران قوی، کلیه برنامه ها و فعالیت هایی که حول محور این طرح ملی اجرا می شوند را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

کد خبر 1002958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha