طرح اقدام ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

فرخزاد گفت: نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی هم می‌توانند از فرصت اقدام ملی مسکن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده تا ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو و نیازمند تحت پوشش خود را صاحب مسکن کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه شورای مسکن استان بیان کرد: علاوه بر دستگاه ‌های اجرایی، نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی هم می‌توانند از فرصت اقدام ملی مسکن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده تا ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو و نیازمند تحت پوشش خود را صاحب مسکن کنند.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در این رابطه، نباید تمام نیازها را متمرکز به مرکز استان کنیم و اداره کل راه و شهرسازی باید در سایر شهرستان‌ها هم با تخصیص اراضی مورد نیاز به متقاضیان، مسئله واگذاری‌ها را در این حوزه پیش ببرد.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه در طرح اقدام ملی مسکن قزوین جزو استان‌های میانی و انتهایی این طرح قرار دارد و به همین لحاظ پیشنهاد می‌شود تا دستگاه‌های ذیربط ورود جدی به این مسئله داشته باشند و از اوایل دی ماه هم عملیات ساخت پروژه‌ها را به نحو متقضی آغاز کنند.

 

فرخزاد اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان باید تمهیدات لازم و رایزنی‌های مورد نیاز را با تهران در خصوص آغاز ثبت نام‌های دوباره این طرح در استان را انجام دهد.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون از ظرفیت مجمع انبوه سازان استان قزوین به نحو مطلوبی استفاده به عمل نیامده است، بنابراین می‌ توان در طرح اقدام ملی مسکن از این مسئله به شکل متقضی و لازم بهره‌ مند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۹ هزار و ۲۲۸ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن استان قزوین ثبت نام به عمل آورده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۳۶ متقاضی اقدام به واریز ۳۷۸ میلیارد و  ۵۷۹ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۷۲۳ ریال وجه کرده‌ اند.

 

کد خبر 1002987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha