۸۰ درصد راه های استان فارس طی ۲ روز گذشته پیمایش و نقاط حادثه خیز شناسایی شد

رضایی کوچی گفت: طی ۲ روز گذشته ۸۰ درصد راه های استان پیمایش و نقاط حادثه خیز شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمود رضایی کوچی»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در مراسم آغاز به کار طرح ترافیک زمستانی فارس، که در مجتمع «شهید فعال» شیراز برگزار شد، گفت: امروز به بهانه طرح انتظامی و ترافیکی آمادگی برای راهداری ترافیکی زمستانه دور هم جمع شده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه این طرح 2 وجه دارد که بخشی مربوط به مردم و هموطنان می شود که همان اجرا طرحی است که مردم آن را ملموس لمس می کنند و حس خوب و مثبتی به مردم القا می کند، افزود: بخش دوم طرح همان افراد و دستگاه هایی است که در طرح فعالیت و خدمت رسانی می کنند و همه دستگاه های این طرح، یک تیم هستند که در رابطه با حمل و نقل فعالیت دارند و از همه عزیزان تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه فارس ویژگی های خاصی دارد، این استان، منطقه بزرگی است از لحاظ طول راه ها استان اول کشور هستیم، اظهار کرد: بیش از 400 میلیون خودرو در جاده های ما تردد داشتند.

رضایی کوچی با یادآوری این مطلب که استان فارس در حوزه های گردشگری، کشاورزی و ... رتبه های خوب کشوری را در اختیار دارد، افزود: طی 2 روز گذشته 80 درصد راه های استان پیمایش و نقاط حادثه خیز شناسایی شد.

وی از عوامل راهداری به عنوان فرشته های نجات یاد کرد و اضافه کرد: تراکم تجربه های ارزشمند باعث می شود تا سال 99 با حداقل تلفات انسانی این سال را سپری کنیم.

کد خبر 1003002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha