۱۰۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر در دست اجراست

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر کوی وحدت شیروان در دست اجرا است.

«محمود رضازاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اینک 100 واحد نیمه تمام و در حال ساخت هم تا تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان بیان کرد: تسهیلات دولت برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله و آورده اعضا بستگی به شرکت سازنده بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

رضازاده گفت: دولت تدبیر و امید، هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر را در این شهر تکمیل و تحویل متقاضیان داده است.

 

وی عنوان کرد: کلنگ ساخت این واحدها، موسوم به «کوی وحدت»، قبل از آغاز به کار این دولت در سال ۸۹ به زمین زده شده بود اما هیچگونه ساخت و سازی در این منطقه انجام نشده بود که با همت دولت تدبیر و امید اجرایی و تکمیل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سایت مسکن کوی وحدت شیروان ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ۸۵ تا ۹۰ مترمربعی در نظر گرفته شده بود که به جز تحویل هزار و 100 واحد، هم اینک ۴۰۰ واحد نیز با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در دست ساخت است که امید است تا پایان امسال ۳۰۰ واحد دیگر آن به اتمام رسیده و آماده تحویل شود.

 

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده دولت دوازدهم در این سایت مسکونی، گفت: ساخت دو باب مسجد و یک باب مدرسه نیز در این منطقه به انجام رسیده و ۱۰ واحد تجاری نیز تکمیل و از طریق مزایده به مردم واگذار شده است.

 

رضازاده از اجرای طرح اگو و رفع مشکل چاه های جذبی، به عنوان یکی از مشکلات ساکنان این منطقه یاد کرد و افزود: خدمات زیربنایی و روبنایی منطقه مشکل خاصی ندارد و روشنایی بلوار پیروزی به مسکن مهر انجام شده، جدول کشی، آسفالت و آماده سازی معابر نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

 

وی گفت: برای این مجموعه ایجاد فضای سبز و بوستان شهری نیز در نظر است و اکنون پیگیری برای تامین زمین به منظور ایجاد پاسگاه، اورژانس، کلانتری، آتش نشانی و غیره نیز در حال انجام است.

 

رضازاده افزود: در دولت های نهم و دهم، مجموعا ۶۲۲ واحد مسکونی در منطقه شهرک آزادگان شیروان ساخته شده بود.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

   

 

 

 

کد خبر 1003020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha