لزوم تسریع در ارائه خدمات زیربنایی به مسکن مهر میارکلا

رازجویان خواستار تسریع در ارائه خدمات زیربنایی به مسکن مهر میارکلا شد و گفت: شبکه فاضلاب مسکن مهر میارکلا به شبکه فاضلاب جویبار متصل می‌شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «مهدی رازجویان» امروز(۲۳ آذرماه) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور صادقی‌فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی تعاون برگزار شد، فسلفه ساخت مسکن مهر برای نیازمندان را خوب عنوان کرد و افزود: در اجرای برخی پروژه‌ها به دلیل کارشناسی های صورت نگرفته دچار مشکلات شدیم.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسکن مهر میارکلا هنوز به اتمام نرسیده است، تصریح کرد: فاصله مسکن مهر میارکلا با شهر ساری و از طرفی با روستاهای جویبار زیاد است و باید با تعامل همه دستگاه‌ها این پروژه به سرانجام برسد.

 

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات زیربنایی به مسکن مهر میارکلا شد و ادامه داد: شبکه فاضلاب مسکن مهر میارکلا به شبکه فاضلاب جویبار متصل می شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 

این مسئول با اعلام اینکه در انتخاب عرصه‌ها باید دقت کنیم تا دچار معضلات اجتماعی نشویم، خاطرنشان کرد: عرصه‌های خوبی در مسکن ملی انتخاب شده است تا پروژه زودتر به سرانجام برسد.

 

رازجویان در پایان سخنانش به مصوبه نهاد ریاست جمهوری برای تامین مسکن در کنار شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: کارگران یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه به شمار می روند و نقش اساسی در تولید داخلی دارند ولی در بحث داشتن مسکن دچار مشکل هستند و باید اهتمام جدی و برنامه ریزی درست در این بخش داشته باشیم.

 

کد خبر 1003043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha