جشنواره «عادی سازی خیانت به اسلام و امت»/ حمایت محور مقاومت از فلسطین

سخنگوی رسمی گردان حزب الله عراق در جشنواره «عادی سازی خیانت به اسلام و امت» گفت: هدف از توطئه های آمریکا تقسیم امت و پایان دادن به مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، «محمد محیی» سخنگوی رسمی گردان حزب الله عراق در جشنواره «عادی سازی خیانت به اسلام و امت» گفت: هدف از توطئه های آمریکا تقسیم امت اسلامی و پایان دادن به مقاومت است.

 

محیی افزود: برخی از رژیم های عربی فاقد اراده هستند و یک روز نیز طرف مستقیم درگیری با رژیم صهیونیستی نبودند. رژیم ها و دولت های کوچک تصمیمی از خود ندارند و نمی توانند حقوق ملت فلسطین را پایمال کنند.

 

وی تاکید کرد: اعلامیه های عادی سازی تنها تلاشی برای روحیه دادن به اشغالگران پس از شکست در پایان دادن به مقاومت فلسطین هستند.

 

سخنگوی رسمی گردان حزب الله عراق تاکید کرد: ما با مال و خون خود از محور مقاومت ملت فلسطین حمایت می کنیم.

 

محیی گفت: ما با تلاش های برخی ازطرف ها در عراق برای ترویج عادی سازی با دشمن صهیونیستی مقابله خواهیم کرد و به آنها نسبت به این مسئله هشدار می دهیم.

 

مسئول بسیج فرهنگی در گردان حزب الله عراق گفت: بیت المقدس باید در ذهن و روح امت اسلامی ماندگار باشد. آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا حضوری برای پروژه مقاومت در امت اسلامی  وجود نداشته باشد.

 

وی افزود: ما بر این نظر و ایده تاکید می کنیم که هرچقدر چالش وجود داشته باشد، با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط برقرار نمی کنیم.

 

کد خبر 1003046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha