٢٠ درصد دانش آموزان گلستانی در شبکه شاد حضور ندارند/ کردکوی بیشترین حضور دانش آموزان در شبکه شاد 

گوهری راد گفت: ٢٠ درصد از دانش آموزان استان گلستان امکان حضور در شبکه شاد را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» صبح امروز (یکشنبه ٢٣ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی بیش از سه هفته ای مدارس، کلاس ها به صورت غیرحضوری و به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تا روز گذشته برخی از شهرهای استان در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت، افزود: در حال حاضر بیشتر شهرهای استان به وضعیت نارنجی درآمده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به این وضعیت، بیش از ٢٠ درصد دانش آموزان  بخشی بخاطر عدم برخورداری از تجهیزات و اینترنت امکان حضور در شبکه شاد را ندارند. 

 

گوهری راد اظهارداشت: برخی از دانش آموزان به دلیل نبود اینترنت امکان حضور در شبکه شاد را ندارند، این دانش آموزان در مدارس روستایی و مناطقی قرار دارند که امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد،

 

وی با بیان اینکه در ستاد استانی کرونا درخواست شده تا مدارس این روستاها با نظر شبکه بهداشت حداکثر سه روز در هفته باز شوند، گفت: این روستاها بیشتر در شرق استان، در مناطق کوهستانی، مینودشت، گالیکش، رامیان و علی آباد قرار دارند.

 

گوهری راد خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ٧۶.۵٣ درصد دانش آموزان ثبت نام شده در شبکه شاد، حدود ۶۶ درصد آنها آنلاین هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین عدد از لحاظ حضور در شبکه شاد در کردکوی با ٧٨ درصد و کمترین حضور در شبکه شاد در رامیان با ۵١ درصد است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد: شبکه شاد سه در هفته آینده در سطح کشور راه اندازی می شود که بسیاری از مسائل و مشکلات را برطرف کند.

 

 

کد خبر 1003049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha