آموزش های تلفیقی با کیفیت بالا در دستور کار معلمان در دوران کرونا باشد

علی بیکی با تاکید بر افزایش کیفیت آموزشی در دوران کرونا گفت: آموزش های تلفیقی با کیفیت بالا در دستور کار معلمان در دوران کرونا باشد.

«صادق علی بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تمامی برنامه ریزی های آموزش و پرورش باید منطبق با نیازهای دانش آموزان و معلمان باشد و هر روش آموزشدهی که نیازهای دانشآموزان و معلمان را نادیده بگیرد، به شکست خواهد انجامید.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اهمیت توجه به ارکان مدرسه در ارتقای کیفیت آموزشی مدارس افزود: شورای معلمان ، شورای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان سه رکن طلایی تاثیرگذار در کیفیت آموزشی می‌باشند و هر مدرسه ای که از مشارکت شورای دانشآموزی ، شورای معلمان و انجمن اولیا و مربیان در برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی بهره ببرد در مسیر کیفیت آموزشی حرکت خواهد نمود.

 

وی همچنین بر بهرهگیری از اطلس آموزشی دانش آموزان در تمامی مدارس تاکید و تصریح کرد: مدیران مدارس باید ارتباط دانش آموزان را با معلمان برقرار و از درستی انجام کار اطمینان حاصل کنند.

 

علی بیکی با اشاره به تشکیل کمیته بهبود کیفیت آموزشی، مهمترین هدف آن را کمک به مدارس در جهت حرکت به سمت تبدیل شدن به یک مدرسه کیفی اعلام کرد.

 

وی با تاکید بر افزایش کیفیت آموزشی در دوران کرونا یادآور شد: آموزش های تلفیقی با کیفیت بالا در دستور کار معلمان در دوران کرونا باشد.

کد خبر 1003084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha